Výlety v marci

12.03.2018 00:00

Milí turisti, ak nám počasie začne priať, navštívili by sme Banskú Bystricu (na želanie starších žiakov) už budúcu sobotu. Rátajte s dlhším cestovaním vo vlaku.Na túto sobotu som plánovala nejakú túru zo Smoleníc, ale hlásia dážď na väčšine územia, tak by sme mohli spraviť aspoň kratšiu túru z Chtelnice  smerom k Výtoku a k rekreačnému stredisku Mier. Ak by však pršalo už ráno, výlet odložíme na neskôr.

1. Turistika z Chtelnice: 17.3.2018

Odchod: o 8.54 hod. z autobusovej zastávky vo V.K.

Príchod: o 12.52 hod. ( ak by sa zmenilo počasie na slnečné, čo nepredpokladám, podľa záujmu by sme mohli spraviť dlhšiu túru, resp.pobudnúť v prírode a vrátiť sa domov o 16.10 hod.)

Cestovné: 1,-€

Vziať: vhodné oblečenie a obuv do prírody, pršiplášť, jedlo, nápoj (teplý čaj), kartičku poistenca.

2. Banská Bystrica: 24.3.2018

Odchod: o 7.30 hod. z autobusovej zastávky vo V.K.

Príchod: o 19.40 hod.

Program: prehliadka mesta

Cestovné: 2,-€ ( tí, čo majú preukážky na vlak)

8,-€ ( tí, čo nemajú preuk.na vlak)

Vziať: pohodlné teplé oblečenie, jedlo, nápoj, kartičku poistenca, dáždnik alebo pršiplášť, vreckové (nie veľa)

POZN. Prosím žiakov, ktorí majú záujem o niektorý z výletov, nech sa prihlásia čím skôr.                        Mgr. R.Gaurová, vedúca krúžku